(093) 404-26-86

 
Russian (CIS)Ukrainian (UA)
Страхування в Україні. Короткий конспект

Страхування в Україні, страхові компанії і страхові брокери, актуальна інформація про страхування Людство живе і працює в умовах природного і соціального середовища. І в процесі своєї життєдіяльності постійно стикається з різними стихійними явищами природи та з випадковими соціальними явищами. В процесі своєї життєдіяльності людина здобуває знання про природу деяких ризиків та з іншого боку сама створює нові види ризиків, тобто існування ризиків постійно змінюється, як і їх кількість та ступінь нанесеної ними шкоди. Тому важливими завданнями суспільства є своєчасне розпізнавання ризиків та проведення відповідних заходів щодо зменшення ступеня ризику (ризик менеджментперестрахування).

Страхування це система форм і методів формування цільових фондів грошових коштів та їх використання на відшкодування збитку при різних непередбачених, несприятливих явищах, а також на надання допомоги громадянам при настанні певних негативних подій в їх житті .

 

Надання страхової послуги має імовірний характер. Страхувальник отримує виплату лише у випадку, якщо відбудеться зазначена в договорі подія, настання якої оцінюється певною долею імовірності. Проте страхувальник може і зовсім не отримати відшкодування, якщо страховий випадок не відбувся. У будь-якому випадку, і це надзвичайно важливо у світлі описаної ірраціональності поведінки, страхувальник витрачає на сплату страхових премій частину свого прибутку, тобто відмовляється від інших альтернативних шляхів його використання і суб'єктивно вже несе збиток. Далі, в будь-якому випадку, між моментом виникнення збитку і моментом виплати існує певний часовий інтервал, обумовлений часом подачі документів страхувальником і часом, необхідним страховикові для розрахунку відшкодування та підготовки всієї необхідної документації для виплати. Наявність цього інтервалу, часто значного, завдає додаткової шкоди страхувальнику через втрату купівельної спроможності. І, нарешті, при відмові страховика у виплаті сума збитків клієнта також збільшується - вона дорівнюватиме не тільки сумі прямого збитку (або сумі відмови у виплаті), - сюди варто додати і сплачену премію, а також альтернативний прибуток, який могли б принести кошти, спрямовані страхувальником в альтернативні сфери або вилучені з обігу на покриття збитків. Останні йому доведеться знайти в незаплановане порядку, оскільки фонд самострахування у разі сплати страхової премії, швидше за все, сформований не буде.

Іншими словами - якщо Ви потребуєте захисту від певних ризиків і приходите до страхової компанії з наміром убезпечити себе від них, добровільно укладаєте із страховиком договір страхування, наприклад каско, то не завжди потім зможете отримати страхову виплату або ж отримати - але не таку, на яку розраховували, або яка була потрібна для компенсації збитку.

Чому? - Тому що страхування істотно відрізняється від інших видів інвестицій, наприклад - купівлі того ж автомобіля чи нерухомості. В автомобіль можна присісти, відчути рівень комфорту, помацати, погладити, проїхатися, і так далі. А у випадку зі страхуванням - страхувальник купує 1-10 аркушів паперу за певну кількість грошових знаків, підписується під умовами договору, тобто умовами, які йому необхідно виконати для отримання страхового відшкодування. Більше того, поставивши свій підпис у договорі, страхувальник автоматично погоджується з з правилами ...

У випадку зі страхуванням важливий у першу чергу підхід: агентський (зібрати якомога більше премій) і брокерський (зібрати якісний бізнес). Адже цілі та завдання у всіх абсолютно різні: у страхувальника - своєчасно компенсувати можливі збитки, у страховика - отримати прибуток, а у брокера - загладити гострі кути.

Подумайте - Кому Ви будете телефонувати пізно вночі, якщо відбудеться страхова подія?

Якщо відповідь для Вас неоднозначна, то читайте далі ...

Страхові компанії

Недовіра споживачів до страховиків - серйозна перешкода в справі ефективної організації захисту власності від ризиків. Особливо гостро ця проблема стоїть в ситуації, коли неефективність державних інститутів захисту власності не дозволяє розраховувати, наприклад, на судову систему як на реальний інструмент забезпечення інтересів і прав страхувальників. Підхід, при якому вважається, що, оскільки договір страхування добровільний, то його зміст - це справа двох його учасників, тому як домовилися, так і буде, є трохи невірним, в силу того, що страхувальник у нас, в переважній більшості, не здатний або не має часу і бажання розібратися в тих нормах, правах та обов'язках, які він нібито погодився дотримуватися, підписуючи договір страхування. Для того, щоб страхування розвивалося в сприятливих умовах, необхідно піти на певні обмеження для страхових компаній, тому що в даній ситуації вони сильніші й інформованіші, за страхувальника.

Проблема в тому, що перевірити якість надаваних ними послуг під час купівлі поліса страхування Ви не можете, бо найкращим показником роботи є врегулювання страхової події (врегулювання збитків), так і тільки так Ви можете перевірити якість свого страхування.

Де ж застрахуватись?

Поліс страхування купити дуже просто, я думаю кожен з Вас бачив майже біля кожної зупинки метро стоять автомобілі з написами «автострахування», в Інтернеті є маса посередників які пропонують страхові послуги, але перевірити якість надаваємих ними послуг під час купівлі поліса страхування ви не можете, бо найкращим показником роботи є врегулювання страхової події (врегулювання збитків), і тільки тоді Ви відчуєте як працює страхова компанія.

Надійність, гарантії і, безумовно, страховий тариф ...

Форма Замовлення

На цьому сайті представлена велика кількість різноманітних страхових продуктів, замовити їх ви можете через форму замовлення. Якщо звернути увагу на саму форму замовлення, то в графі "Бажаний страховий платіж", наприклад, кліент вказує саме ту кількість грошей, яку він готовий платит страховику в якості страхової премії, при цьому наше завдання підібрати клієнту страхову компанію, яка максимально буде відповідати його вимогам і надасть повний захист від обраних ризиків. Мы несемо професійну відповідальність за якість пропонованих ним страхових продуктів.

Про ОСЦПВ

Або всіма улюблена автоцивілка, яка регламентується Законом України "Про обов'язкове страхування цивільно - правової відповідальності власників наземних транспортних засобів". Далеко не всі знають що страхувальник, які потрапив у ДТП зобов'язаний протягом 3-х робочих днів письмово повідомити страховика, у якого застрахована його цивільна відповідальність. Причому не тільки свого, а ще і страховика або страховиків інших учасників ДТП, у противному випадку якщо суд визнає його винним і страхова компанія не буде повідомлена в цей термін, то згідно того ж закону страховик має право звернутися до суду з регресним позовом до страхувальника. Простіше кажучи суму матеріального збитку яку отримає потерпілий в ДТП страхова компанія буде вимагати з винуватця.

Епілог

При страхуванні через компетентного спеціаліста,  а не шахрая, з Вас повністю знімається необхідність вести переговори з банком, страховою компанією, СТО або іншими субьектами які задіяні в процесі врегулювання події.

У нашому випадку все саме так...