(093) 404-26-86

 
Russian (CIS)Ukrainian (UA)
Асистанс - Врегулювання збитків

 

АСИСТАНС (Assistance – допомога) – комплекс організаційно правових дій направлених на врегулювання наслідків страхової події (наприклад ДТП) в рамках договору страхування.

Розглянемо як приклад добровільне страхування майнових інтересів, наприклад «АВТОКАСКО» - добровільне страхування транспортних засобів. Добровільне страхування - мається на увазі, що страхувальник який вирішив укласти договір із страховою компанією уважно вивчив умови договору і правил страхування - вони йому повністю зрозумілі, з їх умовами він згоден. Далі він добровільно заповнює заяву на страхування, укладає договір страхування і платить страховій компанії платіж у вигляді страхової премії. Страхова компанія зобов'язалася на умовах договору, нести відповідальність за збиток, який може бути нанесений його транспортному засобу.

Через деякий час, у страхувальника трапляється страхова подія - у дворі дома невідомі подряпали гострим предметом його автомобіль. Двоє дверей і переднє крило, страхувальник згадує про договір страхування - дзвонить по номеру телефону вказаному в договорі - ніхто не бере трубку. Після 3-ої спроби страхувальник, зневірившись, поїхав в районне відділення міліції писати заяву – попав на обід, простояв в черзі, але заяву написав, на це він витратив 3 години свого часу.

Приїхавши за адресою, вказаною в договорі страхування, страхувальник виявив на місці страхової компанії ательє з ремонту одягу. На його питання «А де ж страхова компанія?» співробітники ательє дали просту відповідь – «Ми нічого не знаємо».

Чому так сталося?

Недбале відношення до вибору страхової компанії і низька інформованість страхувальника. Замість того, щоб уважно вивчити фінансовий стан страховика, надійність його активів, відгуки про цю страхову компанію, страхувальник заснував свій вибір на красивій рекламі.

Якби страхувальник звернувся до брокера, а не безпосередньо в страхову компанію цього ніколи б не сталося.
Довірте свій захист спеціалістам...

Програма АСИСТАНСА включає в себе наступні пункти:

 

1.) Захист інтересів клієнта в страховій компанії;
2.) Написання необхідних заяв; - Приклад...
3.) Діалог з банком, у випадку якщо автомобіль кредитний;
4.) Представництво у всіх підрозділах МВС;
5.) Юридичний супровід;
6.) Підготовка пакета документів, необхідних для отримання страхового відшкодування;
7.) Організація необхідних експертиз;
8.) Контроль своєчасності виплати відшкодування;
9.) Відновлювальний ремонт автомобіля на СТО;
10.) Позови до страхових компаній;
11.) Захист інтересів клієнта в суді;
12.) Стягнення регресу з винуватця ДТП, у випадку якщо франшиза за договором страхування перевищує 2000 гривень.

Переваги для клієнтів

Всім клієнтам програма асистансу надається на пільгових умовах.

Мінімальні витрати часу і нервів клієнта.

Як це працює на практиці?

У випадку з КАСКО, напрприклад, все що потрібно від клієнта  - пригнати автомобіль на СТО і забрати автомобіль з СТО.

Якщо франшиза за договором  страхування не перевищує 1%, і збиток не меньше 5% від страхової суми, то при ремонті на партнерскому СТО клієнт недоплачує франшизу.

Ну а власникам автомобілів вартість яких більша за 700 000 гривен програма асистансу надається безкоштовно.

Чим це вигідно Вам?

Окрім викладених вище аргументів, хочу відмітити що якісна допомога спеціаліста може мінімізувати збиток і час витрачений на врегулювання страхової події, а самодіяльність може і зовсім не принести очікуваного ефекта.

Тому пам'ятаєте, якщо у Вас станеться негативна подія, будуть проблеми із страховою компанією, побажаете мінімізувати збиток або знадобиться захист інтересів в суді скористайтеся програмою асистансу.

Якщо, для Вас, питання стоїть лише в тому, щоб відремонтувати автомобіль – ця програма оптимальне рішення...


Замовити